8 dagar kvar!

Har varit otroligt seg hela morgonen och bara legat och kollat på one tree hill. Hade tänkt ta mig ut på en powerwalk eller något men insåg att det inte skulle sluta så bra pga alla maskar. Så jag skippar det. Men jag är jätte sugen på att träna så jag funderar på att ta mig till gymmet men det känns lite jobbigt eftersom att det då kommer bli så många fram och tillbaka resor in till stan. Antar att jag får försöka göra ett gym här hemma istället. Eller städa? Eller packa? Något av det, för ligga kvar i sängen och lata mig vill jag verkligen inte göra. Får slänga i mig någon frukost och sedan ta tag i mitt liv. Godmorgon!


8 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0