6 dagar kvar!

Blev överlycklig för att det inte regnade igår, det var som bara skönt ute. Haha. Efter att ha träffat Fanny och Alexandra ett tag och sagt hejdå så for jag och träffade Jesper, Ali och Jonte. Blablablabla. Bestämde iallafall att jag skulle sova hos Jesper då jag annars skulle ha behövt promenera hem till bergsbyn och det kändes ju inte allt för kul.

Imorse vaknade jag iallafall oroväckande tidigt men det gjorde mig ingenting, för det slog mig att mamma skulle ju komma hem tidigt så jag tackade och sa adjö till Jesper och gick ner till stan. Påvägen plockade jag lite blommor som jag överraskade mamma med när hon kom med bussen. Hon blev glad och jag fick skjuts hem. 

Nu ska jag ta tre flugor i en smäll och börja med att städa mitt rum så att jag sen kan rensa ut hela min garderob för att sen se vad jag ska ta med mig. Mitt motto är "det mesta av allt" men med fokus på sommar. Resten kommer jag ju kunna ta med när jag har varit hemma i augusti. Ska hinna med en powerwalk också hade jag tänkt, samt lite ärenden på stan så jag har en ganska fullbokad dag. Bloggen kommer mest troligt få lida för detta (ursäkta) så ni får roa er själva idag. Haha. Godmorgon iallafall!
En bild som togs för typ exakt ett år sedan. Fattar inte varför jag var så sur, jag var ju brunare då än nu...

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv; hehe hej sötnos jo jag har klippt mig. Klipper av håret en gång varje år för att få fräsha toppar till sommaren :D

2012-06-07 @ 10:36:57
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0