2 veckor i London!

Idag är det alltså två veckor sedan jag landade i London. Eller ja, om man ska vara exakt så satt jag på planet nu ungefär. Men iallafall, två veckor, wow! Det ska jag fira med att äta otnyttigt. Herregud jag vill inte ens veta hur mycket jag har gått upp i vikt här... vem var det som sa att jag skulle bli smal här? 

Men självklart har jag en lösning på det också, jag ska faktiskt precis i detta nu bege mig ut på jakt efter ett bra gym. Jag hoppas att det närmaste är bra för det vore skönt att slippa behöva ta världens längsta promenad men vi ser ju. Sen kanske jag tar en sväng förbi någon affär och bränner lite pengar bara för att jag kan och för att det är kul och för att jag ändå får lön imorgon och har typ 25 pund kvar.
Mitt ansikte funkade inte på bild idag så istället får ni en bild ifrån oxford. Kom på att jag har massa fina bilder därifrån som inte är Hogwarts. Hmm.. kanske kan visa dem i något inlägg nu när jag har brist på bilder, fantasi och kamera? Hmm... något att fundera på faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0