2 dagar kvar!

Idag har jag varit en sväng förbi farmor för att ta avsked. Kommer verkligen sakna henne, om det är någon som alltid får mig på bra humör är det hon♥ Så det var lite tråkigt att säga hejdå, men så ser ju alla mina möten ut numera. Ser som allt och alla för sista gången på länge nu. Tog sedan en sväng på stan för att skaffa ett paraply (hehe kan behövas) titta in på banken och kolla lite saker. Kände mig rätt vuxen (hehe) och nu packas väskan för fullt och jag har min älskade mamma till hjälp, annars vet jag inte riktigt hur detta hade slutat... men nu börjar väskan snart vara fylld till bredden och min säng är snart tom. Konstigt hur full väskan blev, jag som tyckte att den kändes så stor när jag fick den, nu känns den minimal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0