18 timmar kvar!

Blev just lite nedstämd. Mitt humör och mina känslor är minst sagt som en bergodalbana just nu, från överlycklig till livrädd, från glad till ledsen. Nu är jag alltså ledsen, kanske kan det ha att göra med att jag just åkte min sista tur med 208:an? Haha, bitterljuvt. Nä, men det går över, och jag har inte tid att sitta och deppa i ett hörn, jag har ett rum att ta tag i. Lite vänner att träffa, skaffa ny facebook, fixa bloggen och massa sånt. Up first: rummet! 


När jag vaknade var jag förbannad (som ni kan se) En vacker dag ska jag ta livet av Albins granne för att han väcker mig klockan nio med sitt jävla borrande och har gjort det allt för många gånger under dessa 18 månader!! Inte okej! När har du borrat klart?!?! (förhoppningsvis när jag kommer tillbaka, annars....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0