Kamera jävel!!

Det är ju helt jävla otroligt!! Ursäkta språket men vafan! Nu är denna kamera också sönder och jag vet inte ens hur det gick till. Jag tog kort, ställde ifrån mig den och när jag skulle ta kort igen så funkar den inte... helt idiotiskt alltså. Tur att jag har garanti och att John Lewis är noga med sitt rykte så jag ska dit imorn och förhoppningsvis får jag en nya annars så vet jag inte riktigt vad jag gör. Kanske dödar jag någon eller så dödar jag mig själv. Hoppas jag slipper. Men allvar, så jävla irriterande tredje kameran på mindre än ett år hur fan går det till??? 

Hann iallafall få ett par bilder på de färdiga hattarna. Bara Joe och Kit dock så Marthas får ni vänta med att se. 

Ganska så fina blev dem ändå måste jag säga. Jobbigare att göra än jag trodde men riktigt kul. Nu ser vi alla framemot morgondagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0