Hemma från stan!

Nu har jag en kamera! Äntligen!! Typ samma som min förra men lite bättre tror jag, den kostade egentligen 125 pund men jag fick den för 105 eftersom att hon som hjälpte mig tyckte att jag borde spendera pengar på annat. Åh vad snällt! Hon försto förövrigt att jag var från Sverige genom att hon hörde att jag andades in på något speciellt sätt innan jag pratade som tydligen bara svenskar gör. Haha det hade jag ingen aning om!! 

Sen köpte jag även ett par skor som jag blev lite kär i för att de var så söta och sedan även ett nagellack som passar till klänningen (förhoppnings vis..) När jag skulle gå till bussen så tänkte jag gå igenom en park för att det gick snabbare. Vad jag inte visste var att i slutet av parken stod Buckingham Palace. Inte illa, då kan jag pricka av det på min turist lista! 
Nu ska jag skynda mig att duscha snabbt så att jag kan hinna sova en stund innan det bär av. Är så himla taggad alltså!! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis! Då blev det två flugor i en smäll den här gången!

2012-07-01 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0