ZzzzZZzzzz...

Jag är så sjukt otroligt trött så jag förstår inte! Somnade ändå rätt tidigt igår, sen sov jag hos farmor på hålet och nu är jag fortfarande trött. Detta är verkligen ingen bra sak eftersom att jag har massor med plugg att göra som jag (som vanligt) skjuter upp. Men nu är det slut med det! På riktigt nu, för annars kommer jag inte få ihop mitt liv. Jag ska lyckas plugga ihop körkortet innan maj (eller ja, så fort som möjligt i maj) sen ska jag plugga en massa svenska för att hinna klart. Sen måste jag skriva en massa inlämnings uppgifter och sånt. Samt att jag har mina två "jobb"kvällar som måste göras. Förstår inte riktigt hur jag har tänkt få ihop det här, för jag vill ju ha ett socialt liv också. 

Ska ta mig en tupplur och drömma ihop en bra plan. Men först lite glasssss. Ååh, jag fick glass igår när jag jobbade med massa maränger och såser och allting. Blev så lycklig att jag åt för fort och satte i halsen och var tvungen att gå och hosta upp skiten (förlåt för äcklig information) Sen kunde jag fortsätta. Mmmmm.... alltså glass!♥

396430_219181981513403_100002648084993_395814_1567407946_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0