- 26 grader!!


Typ såhär↑ har jag känt mig idag så fort jag stuckit näsan utanför dörren. Och fastän jag hade en snäll klasskompis som lånade mig både täckbyxor och vantar när jag skulle gå till farmor så kände jag hur varje steg mer och mer kändes som det sista. Så jag beslutade helt enkelt efter ett par hundra meter att gå till närmsta busshållplats och ta bussen istället. Vilket passade utmärkt eftersom att tiden var rätt så i samma stund som jag anlände vid hållplatsen kom bussen och jag och mitt bedövade ansikte och förfrusna ben fick undgå kylan mer än halva vägen. Kanske det smartaste jag gjort i hela mitt liv! 

På vägen tillbaka fick jag låna en halsduk av farmor och det hade dessutom blivit några grader varmare så då lyckades jag kriga mig hela vägen. Starkt gjort! 

Nog om kyla, fast vet dock inte vad jag ska berätta om jag inte får prata om kyla eftersom att det är allt min dag har kretsat kring typ...Ska ta mig en varm dusch nu iallafall, åååååh värme. Underbara ljuvliga värme here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0