Swwwwwwwooosh!

Godkväll, godnatt. Kom hem för kanske 20 minuter sen och sen dess har jag hunnit med att 1) dricka juice 2) letat reda på en bild där jag badar. Hittade typ en..?! (bortsett från aprildoppet förra året) Och denna bild är från typ 3,4 år tillbaka i tiden. Sjukt att jag inte har någon senare... men bättre än ingenting!
Här badar jag då alltså som ni alla kan se. Frågan är då varför jag vill visa det för er? Jo för det är nämligen så att det är just vad jag ska göra imorgon, bada. Kulkul. Borde dock ta och sova lite om jag inte vill att det ska sluta med att jag somnar och druknar eller något annat hemskt...Ska ju trots allt upp typ 9 imorgon. Ojoj... 

Har haft en riktigt bra kväll iallafall med tjejmiddag i Byske först följt av en trång bilfärd till stan där det dansades lite och massa annat. Äh, nu känner jag att jag skriver bara för att skriva. Behöver inte skriva mer, har ändå skrivit rätt mycket. Sovgott iallafall så får vi se om vi hinner höras något imorn eller inte. Späääännnade....not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0