Sneak peak

Åhhh!! Jag har haft värsta arga utbrottet nyss. Jag borde inte tillåtas att måla naglar!! Varför? Jo för att jag kan aldrig hålla mina jävla fingrar stilla!! Så när jag väl lyckats bli klar efter många timmars målande och försiktigt pluttat dit små detaljer så ska jag börja röra fingrarna innan de är torra. Varenda jävla gång! Sen ska jag försöka rädda situationen och måla på nytt men det gör ju allt bara mer kladdigt och utkletat och hela faderullan, så då är det bara att börja om.... BAAAAJS!!!!! Kan meddela att jag inte kommer göra lika detaljerat som sist. Men jag börjar på samma sätt (som ni kan se ovan) sen får vi se vad det blir av skiten. AAARGh!!!!! 

P.S ifall någon skulle undraså ska den röda färgen vara sne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0