Så kan det gå om man inte har ögonen på

Hahaha, kände mig helt sjukt vimsig och borta i huvudet just. Jag skulle tvätta ansiktet med något ansiktsvatten eller vad fan det nu är och när jag börjad dutta (haha?) runt på ansiktet känner jag att det känns annorlunda och hur det liksom sticker till och nästan bränner i huden. Förstod direkt att något var fel så jag kollar på bomullsrondellen (?) och sen slår det mig vad jag hält på den. Inte ansiktsvatten utan nagelborttagningsmedel. Hahahahahahaha. Fick panik och tvättade ansiktet i vatten flera varv så förhoppningsvis är "faran" över och ingen förändring ska ske på min hy. Hahahahaha, lite kul var det iallafall. 

Google
Godnatt på riktigt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0