Om en man vore en öring..

Här är (i brist på annat) en bild på en kostymskiss som jag och Hilda gjort. Det föreställer då en Öringkostym, en fisk kostym. Inte helt illa om jag får säga det själv, man ser ju lätt att det är en människa i en fiskkropp. Anledningen att vi gjorde detta är för att det var en skoluppgift och vi redovisade den idag och jag tänkte att ni kunde få ta del utav det också eftersom att den trots allt blev rätt bra ändå. 

Gick på stan med Fanny efter skolan och letade något att ha på fredag då vi ska fira den nyblivna 18åringen. Gick dock inget jätte vidare. Har ett förslag men är dock inte helt säker...får gå tillbaks och testa igen och se om det kan vara något eller inte. Så då vet ni det. Intressant intressant. Nu ska jag till Elin. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0