Min alla hjärtansdag!

Hade bytt ut Albins nyckel mot en som såg likadan utan kvällen innan så att jag fick nykeln till hans lägenhet utan att han visste om det. Sen lyckades jag smuggla in en väska full med ljus också utan att han märkte det (vilket jag fortfarande inte riktigt förstår) Detta gjorde då att när jag slutade skolan halv 3 igår kunde springa så fort mina ben bar upp till Albin och ta mig in och städa bort allt onödigt och placera ljus på så många lediga ytor som gick utan att se för mycket ut. Dukade bordet. Bytte kläder och slutligen, efter en massa stress, kunde jag öppna dörren lite på glänt så han kunde ta sig in då han skulle komma hem, slå på fin musik (hehe lite halvtöntigt egentligen tycker jag, men ska det göras ska det göras fullt ut) och ställa mig mitt i allting och vänta.

Kan med handen på hjärtat säga att jag nog aldrig har skämts så mycket i hela mitt liv, kunde knappt prata med han för jag skämdes så. Det kändes så töntigt för halva jag tycker det. Men den andra halvan tycker att på alla hjärtansdag är det ok att vara lite töntig. Blev iallafall en helt underbar dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0