Kvällssnack



Nu har då även jag anslutit mig i flocken människor som sett Hamilton. Har velat se den enda sedan trailern började visas på tv innan jul...? hehe, så ja bättre sent än aldrig. Tyckte det var bra iallafall, det var väl använda timmar av mitt liv.

Nu har jag snurrat in håret i någon slags knut i hopp om att få en ny spännande fin frisyr imorgon. Försöker leva ett skonsammare liv för mitt hår och låter därför platt och locktång ligga så mycket på hyllan som det går (särskilt på vardagarna) Så för att inte tråka ut mig själv (och alla andra) med samma gamla frisyrer (som det visserligen oftast slutar upp som..) så försöker jag experimentera med olika uppsättningar under natten som kan ändra mitt svall en aning. Får se hur detta slutar. Håller tummarna på super duper mega snyggt! Sen är bara problemet att få frisyren att hålla.
Always been my problem...


Nu ska jag börja röra mig mot sängen iallafall. Hoppas ni har haft en bra kväll. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0