Kort dag

Klockan 12.00 tog jag bussen från atorp pga inställd lektion. Hade dock kunnat få sluta ännu tidigare om jag hade vetat detta då jag vaknade. Då hade jag bara behövt ha svenska och sluppit gå runt på skolan i över två timmar och vänta på lektionen som inte blev av. Irriterande... men jag ska inte klaga. Att sluta 12 är ju inte heller helt fel. 

Det gjorde att jag hann förbi på mitt gamla dagis en snabbis, skulle egentligen varit där på fredag men hejsan hoppsan det glömde jag. Som tur är var de inte arga på mig för det inte. Skulle ju trots allt bara hämta en lapp och då spelar ju veckodagen ingen större roll egentligen. Sen fick jag mig en liten pratstund med mina dagisfröknar. Himla kul att två stycken av dem fortfarande är kvar! 

Nu måst-måst-måste jag måla mina naglar!!! Det är katastroooof!! Funderar på att vara lite töntig och måla dem i något alla hjärtans dag tema? Hmm...får se hur kreativ jag känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0