Konståkning





Idag var jag och kollade när söta Johanna hade sin första konståkningstävling. Och wow säger jag bara! Jag var så otroligt imponerad av henne (och alla andra med för den delen) att så mycket talang kan finnas i så små kroppar! 10 år och åker som en gud i mina ögon. Själv är jag 17 och kan med nöd och näppe hålla mig på benen. Hon hamnade på fjärde plats vilket hon verkligen förtjänade, fast självklart var hon i mina ögon värd första platsen.

Efter att ha bevittnat detta så fattade jag ett viktigt beslut i mitt liv. Om jag får en dotter så ska hon gå konståkning, antingen hon vill det eller inte. För det är fint och kul att kolla på. Punkt slut.


P.s Ursäkta att bilderna inte är de bästa, men med kameran inzoomad så mycket som går kan man faktiskt inte förvänta sig annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0