Istället för glass..

Bestämde mig för att pyssla lite med naglarna. Om man inte övar så lär man sig ju aldrig, right? Så jag testade att göra Storbritanniens flagga på naglarna och o'boy vad pilligt det var!! Har aldrig varit med om liknade. Men jag lyckades trots att det var kladdigare än kladdigast. Har dock lyckats få bort en hel del, nu återstår bara att se hur länge jag vill ha naglarna såhär. 

Har kollat på big brother också. Har ju svårt att följa saker på tv men jag ska ge det ett försök iår för lite kul är det ju minst sagt! Nu ska jag besöka min vän toaletten för lite tandborstning och hudrengöring. Minns ni den gigantiska finnen jag hade på vänstra sidan om näsan i höstas? (det gör jag) Fruktar att jag håller på att få en till sådan men på höger sida. Det känner jag mig inte så vidare taggad på så det är bäst att försöka göra sig av med fienden så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad snyggt det blev! :)

2012-02-21 @ 16:30:32
URL: http://hannacjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0