I'll walk this road alone

Det var ett tag sedan jag webbildade mig själv. Har dessutom faktiskt fått en "önskan" om det och då sas det väldigt tydligt att jag skulle göra på mitt gamla vis. Dvs att le med tänderna på bilden till höger och utan tänder på bilden till vänster. Er vilja är min lag så Voílà!

Annars så blev jag inkallad att leka och pyssla med en massa prat/lek/pyssel/sång sugna barn tillsammans med min mamma. Jätte trevligt var det förutom då barnen började bråka om vem som skulle sitta bredvid mig. Höhö, tur att man kan få vara poppis nånstans så att säga. Dock tar det på krafterna att omges av barn som har lika mycket energi som jag sammanlagt har under ett år (minst!) Är därför helt slutkörd. Om jag inte varit det hade jag nog mest troligt utmanat ödet och cyklat till stan med Simon i denna kyla. Men nu hade jag ingen ork till det. Ska kolla på Jersey Shore istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0