Idag idag idag idag idag idag idag

HEMMA! Pyh, mina ögon har verkligen haft en stor lust att besöka golvet idag, men jag har lyckats hålla ögonen uppe. Bra jobbat! Nu sitter jag egentligen bara och väntar på att maten ska bli klar (hehe, lite fail att jag kommer äta typ samma mat som igår men vad tusan) Och medans jag väntar ska jag byta utseende på mina naglar, alla hjärtansdag är ju över nu och det "firade" mina naglar med att bestämma sig att släppa taget om pärlhjärtana (eller vad det heter) som jag klistrat på. Så nu ligger det tre ensamma små hjärtan runt om i skolan och smälter in med allt annat alla hjärtansdag pynt. 



P.s förra inlägget hade inte publicerats tydligen så jag fick göra det nu. Ifall någon där ute skulle bry sig. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0