Idag är det Sofias dag!

Det är verkligen många som fyller år nu för tiden och idag är det min underbara vän Sofias tur att bli myndig! Stort grattis återigen. Dagen till ära hade hennes syster dragit ihop några icke familje medlemmar som deltog i morgon firandet, där ibland jag själv. Det var självklart väldigt trevligt och gott.
Sedan ägnade vi någon timme eller så åt att lyssna på allt prat om den nyfödda prinsessan innan det var dags att bege sig till skolan. Och nu sitter jag på bussen påväg att jobba. Tur att jag får mat där (ska även fråga lite snällt om dom inte råkar ha lite glass i frysen. Håller på att bli galen utan glass) för om jag inte skulle få mat skulle barnen få leka och pyssla med häxan surtant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0