Idag är det Elins dag!!

'Idag mina vänner (och ovänner) fyller min fina vän Elin 18 år! Helt galet! Tusen gånger grattis! Och det här är verkligen en fin vän ska ni veta och henne har jag haft vid min sida i både vått och torrt, krig och fred (ej vi som "krigade") och fula som snygga (haha) ända sen vi var 4-5 år då hon stod vid våran parkering med sin syster och frågade om vi ville hoppa hopprep med dem. Vad ska man säga, det var kärlek vid första ögonlkastet helt enkelt. Haha. Nä, men en fin vän som sagt som jag bryr mig otroligt mycket om. Hoppas du får världens bästa dag Elin!!♥

Kommentarer
Postat av: elin

naww tack rebecka! va fint :') du är bäst<3

2012-02-19 @ 12:23:48
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0