En morgon i februari

Godmorgon! Idag har det hänt något helt otroligt! Jag vaknade innan väckarklockan andra torsdagen i rad!! Jätte skumt men jätte kul för man känner sig ju mycket piggare då. Dock förstår jag verkligen inte hur det kunde gå till med tanke på att jag ändå somnade rätt sent igår, tror jag. Hade ingen klocka att kolla på. 

Idag är iallafall en dag då jag kände att jag vill bära något mysigt. Och det mysigaste klädesplagget som finns i detta hur för tillfället är mammas stickade tröja. Så jag bad snällt om lov att få låna den, vilket jag fick *hallelujah*. Trodde jag. Den är nämligen djuuuuuuriskt lång. Jag spenderade säkert närmare 20 minuter framför spegeln för att lyckas få den i bättre längd. Och jag tror jag lyckades. Med lite hårnålar (hehe) lyckades jag sätta fast den och hålla längden lagom. Tillräckligt iallafall. Så nu får jag gå runt och känna mig som en mjuk mysig nalle hela dagen. Det blir en ny upplevelse och det är ju aldrig dåligt med nya upplevelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0