Dagens "fara":

Här har vi den, "the fear of the day". P L O G K A N T E N. Duh duh duh duuuuuh...

Att jag var höjdrädd, det visste jag redan. Men att jag var så höjdrädd att det skulle vara hemskt att hoppa ner för denna plogkant imorse visste jag inte. Hade jag haft mer tid på mig är det mycket möjligt att jag skulle ha gått runt och det känns rent pinsamt att erkänna det...men nu hade jag bråttom så jag tog ett djupt andetag och hoppade. Jag ska var ärlig och säga att det pirrade i magen på samma sätt som när jag åker karusell. Pinsamt pinsamt och pinsamt igen. Men alla har vi våra rädslor, mina råkar vara höjder och maskar. Lite mesiga men vad gör man?

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

hahah då är du verkligen höjdrädd haha!!!

2012-02-18 @ 01:27:26
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0