After all these things I've done

Efter ett samtal med mamma har jag nu massor att fundera på. Känns som att mitt huvud ska sprängas det är så fullproppat med funderingar, val och massa massa annat. Om jag skulle skriva ner allt på word i vanlig storlek i vanlig text (vet inte vad den vanliga siffran och den vanliga texten är, hehe) och sedan skriva ut allt så tvivlar jag starkt på att alla papper ens skulle rymmas i en gympasal. Förstår ni på ett ungefär? Mycket iallafall. Det ska jag sova på nu, att sova på saken kallas det och det tycker jag om. För oftast vet man bättre när man vaknar. Och ni kan lyssna på den här fina låten som godnattsång tycker jag. Det gör jag. Godnatt! 

Finn ett "fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0