"WHO ARE YOU????"

Precis så (↑) uttryckte sig Joe igår när han fick veta att jag aldrig hade smakat deras "mince pies" (?) 

"You don't like risepudding or custard and you've never tried mince pie! WHO ARE YOU????" 

Ja, jag är en svensk som inte har mince pies på julbordet och tycker inte om pudding eller "risgrynsgröt". Jag smakade iallafall en mince pie och... nä, inte för mig. Jag vill inte skriva "usch" då det känns lite oförskämt men faktiskt så stämmer det, det var verkligen inte gott. Tur att jag inte behöver äta det något mer!
Annars så har jag just tagit en paus från att styrka kläder för att värma mina fötter lite. HELT SJUKT VAD KALLT DET ÄR!!! Dock är det svårt att värma dem när det inte finns något fungerande element... jag får stoppa in dem i skåpet under trappen helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0