When Christmas comes to town


Det här är lätt en av de finaste julsångerna tycker jag! Sen tycker jag jätte mycket om filmen också men den här sången... det var kärlek vid första tonen. Åh så fint! Måste ta mig tid att se den filmen snart, eller julfilmer över huvudtaget. Kanske ikväll? Ska ändå upp tidigt på lördag och jag kan nog behöva en lugn kväll hemma och jag har inte hunnit planera något annat eftersom att jag skulle sitta barnvakt ikväll men fick veta igår att jag inte behöver det. Hemma kväll låter bra!  

Nu ska jag iallafall ta mig ut till banken och lite sånt, försöka köpa lite julklappar ska jag nog också göra. Har tagit mig en liten powernap så nu är jag redo att göra något och ett besök på cpgatan är ju ett bra alternativ då. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0