Tomte!

Idag har vi lekt den bästa leken någonsin! Vi lekte att jag var jultomten och de var två barn som råkade vakna när jag kröp ner genom deras skorsten och sen fick de följa med mig i min släde och lämna presenter till alla andra barn! Åh så kul! Jag lekte typ mer än dem... haha! 

Men allvarligt, jag ääääääälskar, verkligen älskar lekar där man leker med sig själv och inte ett spel eller något sånt. Det är ju så mycket roligare att klä ut sig och liksom verkligen leka. Åh! 

De höll även på att skratta ihjäl sig när jag tog en vit filt och knöt runt huvudet för att ha som skägg (ni ser ju på bilden) Själv tyckte jag att det var helt genialiskt! (Det tyckte nog de med egentligen, de tyckte bara att det var roligt också) För en tomte måste ju ha skägg! Inget skägg, ingen tomte. Jag frågade de senare lite på skämt om jag såg ut som en tomte och på det svarade Martha "A little, but you reeeeaally did sound like the real santa!" Hehe, man tackar man tackar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0