TOLV

Jag kände att jag var tvungen att göra ett inlägg exakt klockan 12:12 så att det skulle bli 12 12 12 12 12. Hehe. Det är ju som sagt sista gången det upprepar sig på, ja vad blir det? 1000 år? Eller? Jag orkar inte räkna idag heller. 

Så ja, då var det gjort. Minns att jag var lite ledsen för att jag missade 11/11/11 11:11 och det var dessutom bara ettor! Har alltid tyckt att sånt där är lite coolt. Det är inte så jätte coolt att tycka det egentligen, men jag tycker det ändå. 
Och för två sedan bakade jag visst julgodis, mös med mina kusiner samt läste ett gammalt brev som jag skickat till Amanda på vårat hemliga språk där det "hemliga" var att vi avslutade varje ord med ett "y". Hemligt indeed, ingen annan kan någonsin förstå vad vi skrev! 

Kommentarer
Postat av: David

Saknar dig rebecka

2012-12-12 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0