Söndag morgon!

Så, nu är jag hemma och läget är lite bättre än vad det var i natt. Anledningar till att det är bättre nu: 

1) Pengarna fanns kvar på mitt kort så jag har lagt dem i mitt sparkonto tills jag fundrerar ut hur jag ska göra här näst. (vet fortfarande inte numret till hur man spärrar kortet och kan inte hitta det heller..)
2) Ovanstående punkt leder till att jag därav bara har förlorat 20 pund istället för 50 och det är skönt! 
3) Jag behövde köpa ett nytt oystercard, egentligen jobbigt MEN det gjorde att jag fick en ny bussficka och min gamla var trasig så nu har jag en ny (jag måste ju se något positivt i det hela!) 
4) Jag ska fara och åka skridskor (verkar det som) med två vänner jag inte sett på länge!

och sist men inte minst... 
 
5) JAG SKA JU SE LUCIA IDAG!!!!!!

Så livet är inte alltför jobbigt ändå, det är jobbigare, det blev lite dyrare men det känns ändå helt ok! 
I Lindas nya hem fanns det en söt julgran! (två veckor kvar!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0