Snowboard

Idag vaknade jag tidigt för jag skulle fara och åka snowboard med Jesper och Richard. Blev helt jävla lycklig (haha höll på att skriva kyckling... "blev helt jävla kyckling"..) när de frågade om jag ville åka för annars hade jag inte fått åka snowboard i år!! Vet ni hur tragiskt det hade varit??? Men nu har jag fått åka iallafall och det var jätte kul även om jag blir sämre för varje år känns det som... hehe. 

Nu ligger jag iallafall i min säng och försöker återfå värmen. Borde egentligen typ ta en varm dusch eller något men jag orkar inte för jag är verkligen helt slut! Dels för att jag vaknade så tidigt, sen för att jag har åkt hela dagen och sen fick jag inte sova i bilen hem för då skrek de så att jag vaknade... därför ska jag nog sova nu ett tag istället tror jag. Åh vad skönt det lät! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0