Sjukt barn och sista julklappen

God eftermiddag! Det blev ingen powernap eller något liknande idag då det blev en hel del jobb som jag inte räknat med då Martha råkade spilla nagellack på golvmattan... Tack och lov lyckades vi, efter att ha skrubbat en halv evighet, få bort det mesta. 

Nu är större delen av familjen och hälsar på lite vänner, jag och Kit är hemma. Kit är nämligen inte så kry idag och det märks för han har just somnat i min säng efter att vi suttit och kollar på mr. Bean. Väldigt sött fast det är ju tråkigt att han ska behöva vara sjuk... Jag passar iallafall på att slå in de sista julklapparna, så nu har jag faktiskt bara en enda kvar att slå in och sedan är jag helt färdig! Woho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0