PACKAR!!!

Det är faktiskt så sjukt att jag packar min väska ikväll! Kom nämligen på att det nog är sista chansen jag får eftersom att jag kommer jobba rätt intenstivt och sen kan det ju dessutom vara bra att packa någon dag i förväg så att man kan hinna tänka ifall man glömt något. 

Iallafall, det känns verkligen så sjukt att jag faktiskt packar min väska och att jag snart åker hem igen. Nu när dagen snart är kommen så känns det inte så länge sedan sist jag var hemma men det är ändå ca 2 månader sedan. Ok, det är ju faktikst inte ens så länge. Jag börjar bli van att bo långt borta känner jag. Berättade för barnen idag att jag faktiskt varit här i ett halvår och de trodde inte sina öron ("Are you joking???")

Sen, som ni kan se på bilden, så består ca 80% av min packning av presenter. Jag undrar, finns det någon där ute som vet hur man bäst packar dem så att de skadas så lite som möjligt?? Jag har två ideer själv än så länge. Antingen så vänder jag upp och ner på huset för att se ifall de har bubbelplats (?) undangömt någonstans. Mitt andra alternativ är att lägga kläder lite snyggt runt varje present för att dämpa eventuella smällar. Tror på det andra alternativet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0