Mysfredag!

Kan faktiskt inte minnas när jag senast spenderade en fredagkväll hemma i huset. Inte en lördagkväll heller för den delen tror jag... Jag har nämligen inte behövt sitta barnvakt så mycket på helgerna den senste tiden och vad har jag då för anledning att sitta hemma och ruttna när jag är ung och bor i London?? - ingen. 

Ikväll har jag det. Jag har faktiskt två 1) jag är trött (mamma du hade rätt, i sinom tid kommer mina få sömntimmar att ge tillbaka!) 2) att jag, som tidigare nämt, ska upp tidigt imorgon. Jag ska vara på London Euston 9.35 då Rebeckas tåg kommer. Det tar mig ca en timme att ta mig dit tror jag och sen behöver jag ju lite tid att vakna, klä på mig, packa väskan (ska nämligen direkt till Linda sen verkar det som) osv osv. Så förmodligen kommer jag stiga upp ungefär samma tid som när jag egentligen brukar komma hem. 

Så fredags mys är det som sagt som gäller. I England finns det inga OLW chips dock, MEN det finns Ben&Jerrys för 2,50 pund och det duger precis lika bra (bättre) så det ska jag springa och köpa nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0