Min frukost!

Det är viktigt att äta och då är det väl egentligen inte glass man ska äta, men jag var verkligen inte sugen på något annat och då är det ju ändå bättre än att inte äta någonting. Right? Gott var det iallafall, och billigt. Hehe. Jag var så ledsen när tescos slutat sälja dem för 3 pund. Men jag behövde inte vara ledsen länge då jag hittade dem för 2.25 pund på Iceland. Hehe. Lycklig lycklig. Men jag måste hålla i slantarna nu, julklappar ska köpas (vilket påminner mig om att jag borde skriva en inköpslista) tågbiljetter, samt biljetter till det susar i säven. Rebecka hittade nämligen att den föreställningen går i Birmingham när jag ska dit så det kändes rätt självklart att vi skulle se den!

Sen måste jag dessutom köpa något att ha på julafton/nyårs... aja, nu ska jag iallafall sova ett tag, trots att jag vaknade halv tolv idag så har jag ändå bara fått 4 timmars sömn.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0