Min dag

Idag var som sagt en lite speciell dag då jag 1) var tvungen att hämta Martha och Kit på skolan redan klockan 12 och 2) för att jag sedan dessutom behövde ta med dem i taxin som väntade på oss för att hämta Joe på hans skola och sedan åka hem igen. Detta var ett väldigt nervöst ögonblick i mitt liv, tyckte inte om att jag behövde lämna Martha och Kit ensamma i taxin när jag gick för att hitta Joe inne på en skola som jag inte kan med. Tänk om taxichauffören hade kört iväg med dem???? Men det gick bra iallafall, det var en snäll chaufför så de fanns kvar på samma ställe som jag lämnade dem. Okej, egentligen så var han inte alls särskilt snäll, han var riktigt otrevlig faktiskt, men alla taxichaufförer kan ju inte vara glada och snälla! 

Sen hade som sagt Martha och Kit julfest på sin skola så då for vi till cpgatan så Joe fick köpa lite julklappar och sedan satte vi oss i hans rum och slog in julklappar. Detta var väldigt trevligt tycker jag då det blir rätt sällan som jag får spendera tid med Joe, så det var kul och att slå in julklappar är alltid trevligt, tror faktiskt att jag ska forstätta med det nu, klockan är ändå bara tio och det är ju lika så bra att få det gjort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0