Mamma på heltid!

Idag har jag varit (är) trebarns mamma på heltid och jag är verkligen imponerad av min mamma som varit det varje dag i 18 år! Fast trebarns mamma har hon ju visserligen "bara" varit i 13 år... Fast det spelar ingen roll, imponerande iallafall! Alla föräldrar förtjänar ett pris för det är inte enkelt alltså! 

Fast nu ska jag inte få det att låta som att det har varit en jobbig dag för det har det faktiskt inte alls, det är bara jobbigt att behöva tänka åt tre andra personer eller vad man ska säga. Vi har bakat pepparkakor och tagit det väldigt lugnt eftersom Kit fortfarande inte mår så bra, visserligen feberfri så det går åt rätt håll! 

De senaste timmarna har vi pallrat oss och köpt lite julklappar (barnen köpte) så nu slås de in för fullt! Anledningen att jag sitter här är att jag blev utsparkad för att min present slogs in, fast nu verkar jag vara tillåten i rummet igen så nu ska jag dit och leka tomteverkstad med mina små älsklingar! ♥
6 månader sedan... oj oj oj. Snart bara 5 kvar!! Idag när vi bakade pepparkakor blev det en deppig stund då Kit frågade "How long is it until you're going to leave and never come back?.." Det högg till i hjärtat på mig, det känns helt sjukt att det faktiskt kommer finnas en sådan dag, då jag åker hem och inte kommer tillbaka!...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0