Lussevaka

Nä, jag lussevakar inte ikväll, herregud då skulle jag ju inte kunna ta mig igenom morgon dagen! 

Imorgon är nämligen lite speciell eftersom att  Martha och Kit har "julfest" så jag måste hämta dem från skolan klockan 12 och göra lunch till dem och sedan ta dem tillbaka till skolan i fest kläder klockan 3. Sen på kvällen ska vi fara på en julmarknad eller något på en gata nära oss, det tror jag kommer bli jätte mysigt! Jag ska även försöka klämma in att köpa de sista julklapparna imorgon också. Hur nu det ska gå.. tur att jag bara har typ en kvar! 

Annars så har jag övergått från att vara "nervös" över hur det ska bli när de får jullov (är som sagt jätte svårt att veta hur jag ska jobba då) till att nästan längta. Vi ska baka pepparkakor och barnen är jätte taggade på detta! Sen önskas det även att vi ska julpyssla och se på polarexpressen. Åh, ni måste ju hålla med om att det låter lite mysigt ändå? Sen är det ju dessutom inte så många dagar som de har jullov som jag kommer vara närvarande på för sedan... åker jag hem!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0