LUCIA!

Idag är det lucia och det är både jätte kul och jätte tråkigt. Jätte kul för att jag älskar lucia! Jätte tråkigt för att man inte firar lucia här och det finns inga lussebullar eller pepparkakor i närheten. Har dock tänkt att göra det bästa av situationen och se på luciatåg på svtplay ikväll eller något, men utan lussebulle... 

Idag har jag hunnit med en riktigt bra sak - Jag har köpt alla julklappar klart!!! ÅH vilken härlig känsla! Mindre härlig är dock känslan av att inte känna att mina pengar kommer räcka... helt allvarligt, jag har lite panik för detta. Vet inte riktigt hur jag lösa detta.. i värsta fall får jag väl be att låna lite pengar av mamma och pappa. Men ändå...fett jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0