Love actually

Nu blev klockan mycket senare än jag tänkte ändå... fasen alltså. Nåja, livet kunde vara värre. Jag har iallafall kollat på Lova Actually nu som var lika bra och fin som vanligt. Ni som har sett den filmen (ni som inte har - se den!) vet att den börjar och slutar på en flygplats med bilder på folk som välkomnar varandra hem med kärlek. 

När jag väntade på att Albins flyg skulle landa så satt jag ju faktiskt precis där de har filmat dessa scener och därför påmindes jag av Love Actually och bestämde mig för att kolla på all kärlek som fanns i det rummet, och alltså jag håller verkligen med berättaren i filmen, att Love actually is all around. För det var verkligen så och det var faktiskt jätte fint, eller vad man ska säga, att sitta där och kolla på alla som välkomnade någon de älskar. Nästan så att jag ibland får för mig att åka dit enbart för att kolla, men det är lite väl långt. Jag får stanna ett tag extra när jag kommer hem från Sverige igen. 

Nu ska jag sova iallafall, så jag orkar mig upp imorgon klockan 7.... känns lite jobbigt men jag har ju en rolig dag framför mig! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0