Lördag morgon

Godmorgon! Nu är jag snart påväg, som vanligt lite senare än tänkt men det hade jag räknat med så egentligen är jag i rätt tid. Makes sence? Jag sa till mig själv att jag måste fara halv nio men egentligen så måste jag inte fara förrän ca 10 i. Så detta har ju gått riktigt bra! Jag har dessutom hunnit se alla mina julkalendrar vilket känns bra, annars hade jag behövt se dubbla på söndag, inte för att det är så jobbigt men. 

Har iallafall sovit fruktansvärt dåligt i natt och vaknade faktiskt innan väckarklockan ringde (vaknade massa gånger innan dess också för den delen) Min sömn inatt påminner mig om sömnen som jag brukar få innan jag ska fara till flygplatsen ungefär, eller överhuvudtaget när jag har en speciell tid att passa. Kanske är det min kropps sätt att vara säker på att inte missa tiden? Mycket möjligt. Nu ska jag till bussen iallafall! Ha en bra lördag så hörs vi när vi hörs. Kram ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0