Tilly vill åka med till Sverige...

Detta hände efter att jag packat en sida klar.. jävla katt alltså! Jag har kommit fram till att jag aldrig ska skaffa mig en katt! För hur söt och gullig och mysig hon än kan vara så är hon såååå jobbig så ibland funderar jag på att dräpa henne!!! Nä, riktigt så långt skulle jag inte ha hjärta att gå men att låsa in henne i källaren vore ett alternativ... 

Har riv sår över ca 3/5 delar av kroppen så snart ser jag mer ut som en tiger än en människa och allt är Tillys fel! Men jag tror att jag förstår vad det är hon vill, hon vill att jag ska bli en tiger för då slipper hon vara det enda kattdjuret i huset. Jag misstänker nämligen att hon är rätt uttråkad ibland. Då brukar hon börja leka med prickar på golvet eller springa in i väggen... det kan inte vara hälsosamt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0