Julklappar julklappar julklappar...

Några sedlar fattigare men även ett par julklappar rikare vilket känns otroligt skönt alltså! Äntligen är jag påväg, bättre sent än aldrig. Jag fruktar dock att jag kommer behöva stressa ändå. För om en vecka har ju barnen fått jullov och den helgen far jag dessutom till Rebecka så om vi inte köper julklappar där så måste jag ha alla julklappar klara innan dess för jag vet inte hur mina arbetstimmar kommer se ut när de har jullov, rätt mycket jobb gissar jag eftersom att jag sen ska fara hem så jag gissar att Lucy kommer vilja göra så mycket jobb som möjligt i början av lovet då jag dessutom kan ta hand om barnen. 

Åh, jag visste att det skulle bli såhär.. jag måste ju dessutom fixa två outfits till mig själv dessutom... hur fan ska jag hinna det???? Åh nu blev jag stressad igen. Fan fan fan. Andas in.... andas ut.... andas in..... andas ut.... det kommer lösa sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0