Julkalendrar!


Idag är det ju den första december och det betyder att jag äntligen kan få sysselsätta mig med en av mina favoritsysslor /händelser på hela året! Nämligen att kolla på julkalendern. Det är verkligen det bästa/mysigaste/juligaste som finns tycker jag! Brukar kolla på Pelle varje år för att det är min favorit, men förra året fick jag mig en ny favorit för alltså tjuvarnas jul var verkligen något extra!! Så nu kommer jag behöva se den med varje jul (inte för att jag klagar) Sen vill jag ju självklart se mysteriet på greveholm i år också. Det betyder att jag kommer följa tre julkalendrar i år. Ojoj. Tur att avsnitten bara är 15 minuter långa så jag har tid med det. 

Så nu har jag alltså kollat på alla tre och alltså enligt mig så ligger verkligen tjuvarnas jul så långt före på alla sätt! Juligast, mysigast, mest stämningsfull (vet inte hur jag ska förklara) och detta känns redan i första avsnittet tycker jag. Inte så att de andra är dåliga, Pelle är ju som sagt min favorit (även om han numera får dela första platsen) och mysteriet på greveholm tror jag kommer bli super det med! Åh så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0