Jobbigaste kvällen hittills..

Kvällen som började jätte bra slutade som den värsta eftersom min "planbok" men kort, id, oystercard, mobilkort och pengar blev stulet/tappades. Detta har aldrig hänt mig förut och jag känner mig verkligen sa sjukt ledsen just nu... i och med detta förlorade jag mitt bankkort, mitt oytercard, mitt mobilkort samt sammanlagt ca 500 kr... SJUKT JOBBIGT!!!!! Just nu är jagg bara fett irriterad Detta medför även att jag behöver köpa ett natt oastercard (ca 50kr plus resepengar)fixa ett nytt bankkort (....FAAAN) nytt id-kort.. nytt mobil kort...samt att jag kommer behöva betala en massa mycket mer för att besöka Rebecka i Birmingham eftersom att jag inte kommer hinna skaffa en nytt kort innan nästa helg (antar jag) och ja, FAAAN!!! JA ÄR SA JÄKLA KLANTIG!!!! JÄVLA FUCKING SATANS AP FAAAAAN!!!!!!!
 
Godnatt. Jag ska sova och försöka vara lite glad över att jag ska pa lucia imorgon... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0