Idag saknar jag...

....min bror! 


Fick som ett litet "Jonas rus" så nu saknar jag honom, och hans skratt. Det ska jag tala om för er alla som inte hört min bror skratta att det skrattet är något extra! Haha, jag vet nog inget skratt som kan göra mig glad som Jonas skratt. Kul fakta om min bror! 

Jag kanske ska börja ha detta som en kategori eller något "Idag saknar jag..."  för jag saknar ju som folk i omgångar. Förra veckan saknade jag Jesper, nu saknar jag Jonas, vem ska bli nästa? Mamma saknar jag dock alltid nästan, men hon är en mamma så hon får inte vara med i den här leken. Om jag ska börja leka den vill säga. Nu ska jag springa till pundaffären och köpa tvättmedel, bröd och sopsäckar. Hej, hå jobba på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0