Hej mitt Vinterland nu är jag här!

Jag ska nu avslöja att jag är i Skellefteå, även fast nästan halva Skellefteå vet det nu eftersom att jag varit på skolan så har jag ju nästan hunnit träffa alla redan. Skolan är ju ett jättebra ställe att träffa vänner! 

Så igår satt jag alltså på flyg och flygplatser hela dagen i princip. När vi skulle landa på arlanda så såg jag snö på marken. Första snön jag såg i år! Fel förresten, första snön sen i... April? Det var en skön känsla för då visste jag att jag satt på rätt plan, snö och högertrafik, det måste betyda Sverige! 

Jag känner att jag hemskt gärna skulle vilja springa ut och leka i snön men det är så kallt.... sen är jag dessutom hungrig, så innan det blir någon lek i snön så ska jag äta med min mamma. På återseende! 
Så här mycket "snö" var det sist jag var hemma, dvs lika mycket som det var i London förra veckan. Hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0