Harry Potter and the Goblet of fire

Igår när jag skulle lägga mig i sängen och lyfte på täcket fann jag denna gömd under! Detta var väldigt roligt för jag har väntat på att Joe skulle bli klar med den på skolan så jag kunde få börja läsa den och han hade lovat mig den för ca 3 veckor sedan så jag trodde att han hade glömt bort det. Sen blir det ännu lite roligare då jag dessutom faktiskt hade tänkt tidigare under dagen att jag nog borde påminna honom eftersom att jag har en tågresa på sammanlagt 4 timmar till helgen och en hel dag av flygande och väntade om lite mindre än två veckor. Sen ligger boken i min säng samma kväll, haha! (jag skrattade faktiskt högt, eller jag skrattade tyst men inte bara i huvudet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0