Godmorgon/godnatt!

Detta var en kväll som aldrig riktigt ville ta slut. Den bara fortsatte och fortsatte. Från Rose till Tim (vilket var en trevlig överraskning, visste nämligen inte att det var dit vi var påväg!) Till BLC (efterfestklubb) osv osv. Tills vi kände att vi var aningens trötta ändå. Jag ville dessutom slippa komma hem när familjen hunnit vakna som vanligt. Men det blev inte riktigt slut för det, för när jag börjat min vandring mot bussen så stötte jag ihop med en trevlig Irländare och innan jag riktigt hann förstå hur det gick till hade han köpt nattmat (eller ja, frukost) till oss båda. Skönt, då fick jag mat utan att betala. Hehe. Fan vad snälla människor det finns alltså! 

Okej, nu ska jag inte prata mer för jag är verkligen DÖDSTRÖTT!!! Imorgon är det första advent, då ska jag se Pelle Svanslös det första jag gör när jag vaknar! Ååååh, jul jul strååååålande jul!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0