Fredag!

Idag hände det värsta tänkbara i min situation..... jag försov mig!!!!!!!!!! Jag måste ha lyckats stänga av väckarklockan utan att vara medveten om det... 

TACK OCH LOV så vaknade jag av mig själv halv 8 och kollade på klockan och insåg vad som hade hänt så jag flög ur sängen, tog på mig första bästa kläder, drack lite vatten och gick sedan ner i köket. 15 minuter senare än vanligt.... dock var alla lite sena idag så det gjorde inte allt för mycket men ändå!! 
 
Alltså det är ju inte ens nästan samma sak som när jag försovit mig och ska till skolan, för då är det liksom bara mig det drabbar, eller iallafall mest mig. Försover jag mig nu så drabbar det alla andra mest och mig själv minst. För vaknar inte jag är det ingen som tar hand om barnen vilket leder till att mamman inte kan fara till jobbet så då blir hon sen, vilket barnen också förmodligen lär bli och jag har bara misslyckats. 
 
Så nej, försova sig finns inte på kartan i den värld jag lever nu! Hoppas detta var första och sista gången!! 
Här är jag som en lite mer trovärdig tomte, om än jag har smink på mig. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0